Klacht Ottos.nl: Big problem with order and shop past month

Klachtnummer
# 123961
Gebruiker
iskierka8515
Datum
1 reactie

Details

De klacht

At 10.08.2015 I order two bikes, one for me - green, one form my boyfreand- grey. After 4-6days I get my bike, but whiles wos not good and I have to sent it back. I make appointment for pić up return, but when come driver from Post NL smile in my face and don't take the bike. I have to make different appointment, by calling to Ottos ( cost of 5-10e for all this call). I have to take extra day off to sent this back. I order one more bike for me-black. It come to me in less than 5 days. Unfortunately again with broken whiles. I call customer service and they promise me to sent only whiles. It was around 20.07.2015. At 16.07.2015 ottos sent from magazine mens bike for my boyfreand. Untill 14.08.2015 I called many times with questiin where is that bike. Nobody know. Finally I infor that I don't want this bike anymore. The story is longer than 1000letters....

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Ottos.nl
    Datum
    Beste Katarzyna Walijewdka,

    Wij verkopen geen fietsen, wij zijn www.ottos.nl en ik denk dat jij bij www.otto.nl moet zijn.

    Die site lijkt op de onze alleen schrijf jij die van ons met de s.

    met vriendelijke groet

    Jacob

    www.ottos.nl

Ook een klacht indienen over Ottos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen