Klacht Oui.sncf: Boeking mislukt. Geld wel afgeschreven.

Klachtnummer
# 432747
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 15 januari per Ideal een betaling gedaan voor een reis met OuiSNCF: geld is afgeschreven, ondanks een foutmelding op de website "dat de betaling niet was gelukt". Hierover gecorrespondeerd en te horen gekregen dat ze vaker problemen hebben met Ideal en ik dat dus beter niet kan gebruiken.

Later kreeg ik een email terug waarin ze zeiden dat het probleem bij mijn bank ligt. De bank zegt dat het bij de payment service provider van OuiSNCF mis is gegaan.

OuiSNCF reageert inmiddels niet meer op mijn e-mails.

:-(

De oplossing

Ik wil dat ze de 70 euro die ze onterecht in hun bezit hebben, terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oui.sncf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oui.sncf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen