Klacht Oui.sncf: geen terugbetaling van i-dealbetaling met Error

Annet&Romee110

Op 18-10-17 heeft mijn dochter een betaling gedaan voor 2 retourtickets treinreis Amsterdam-Parijs. De i-deal betaling blijkt niet goed te zijn gegaan. Het bedrijf heeft beloofd het geld terug te storten. Na diverse mail en telefoontjes er aan te hebben gespendeerd, kregen wij op 15-12-2017 de volgende mail:
Er heeft een transactie plaatsgevonden op 15.12.2017, voor de restitutie van aanvraag 34640, te weten €298,- euro. Rekening gehouden met de overschrijvingstijd van de internationale banken, kunt u het in ieder geval 21 dagen later op uw rekening verwachten:

Inmiddels zijn die 21 dagen ook alweer overschreden. Uit contact met de bank blijkt dat het geld daar niet bekend is en volgens de bank had het geld er al moeten zijn, zoals beloofd. Na weer een telefoontje werd mij gevraagd nog een week geduld te hebben. Helaas, dat geduld heb ik niet meer. Inmiddels heb ik aangifte gedaan bij de politie, heb dat ook kenbaar gemaakt bij het desbetreffende bedrijf. Daar kreeg ik alleen maar OKE op geantwoord.
In een eerdere mailwisseling is mij gemeld dat ik geduld moest hebben omdat het erg druk was met terugbetalingen. Daar zet ik ook al mijn vraagtekens bij. Hoezo druk met terugbetalingen, dan gaat het dus heel vaak niet goed.

direct terugbetaling met een beetje meer als tegemoetkoming

Wij vinden dat Oui.sncf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oui.sncf?