Klacht OutdoorDealer.nl: Ik heb op 1 december 2022 een luchtbed besteld en betaald maar nooit iets ontvangen .

Consument

Op 1 december 2022 heb ik een luchtbed besteld en betaald bij Outdoordealer.nl
Het zou de volgende dag geleverd worden maar dat was niet het geval.
Omdat het een drukke tijd was had ik daar nog wel begrip voor maar ook de dagen die volgden zag of hoorde ik niets.Ik heb via de chatfunctie op de site proberen contact op te nemen maar dat lukte niet, het was te druk. Ik zou een mail krijgen maar heb die nooit ontvangen.Een paar dagen daarna weer geprobeerd maar nog geen reactie. Ik kreeg wel op een gegeven moment te zien dat ik geen reactie per mail meer zou ontvangen.ik zou iets aangeklikt hebben. Ik heb geprobeerd om daar wat mee te doen op de site maar dat lukte niet.
we zijn nu ruim een maand verder , dus alle kans van OutdoorDealer om nog te reageren na alle drukte van de feestdagen maar ik heb nog steeds niets gehoord.

Ik wil of het luchtbed alsnog ontvangen of meteen mijn geld terug.

Wij vinden dat OutdoorDealer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OutdoorDealer.nl?