Klacht Outdoorextreme.nl: Schoenen nemen ze niet terug omdat ze beweren dat het in een slechte staat is geroutineerd. Leugen!

N.K

Ik heb hier werkschoenen besteld.
Ik heb maat 39 maar draag zooltjes, dus koop vaak een maat groter. Bij deze schoenen had ik al gelezen dat ze ruim zaten. Voor de zekerheid toch een maat 39 besteld.

Ik heb ze aangedaan en zelfs met een zooltje zat het veel te ruim. Daarnaast sluit de schoen niet goed aan op de vorm van je voet waardoor je onstabiel staat. Ik heb de schoenen thuis gedragen en na 1 uur  had ik pijn in mijn onderrug. Ik heb ze op 24 nov  een mail  gestuurd met het bovenstaande en aangegeven dat ik het wil retourneren. Daar moest ik wel eerst €5,95 voor betalen.

Ik heb de schoenen zonder 1 schram en netjes verpakt in de originele doos terug gestuurd.

Gister kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg is. Welke bestelling, dacht ik?

Ik heb geen mail ontvangen over de status van mijn retour.

Vanochtend gebeld. Er werd mij verteld dat ze de schoenen "beoordeeld" hebben en het in slechte staat was.

Toen ik vroeg waarom ik geen mail heb ontvangen betreft de status, zei die dat ze te druk zijn.

Volgens de meneer waren de schoenen buiten gedragen en slordig verpakt.

Dit is een LEUGEN.
Ik gaf aan dat dit niet klopt en de schoenen in perfecte staat terug zijn gestuurd. Er werd bot gereageerd en de telefoon opgehangen!

Ik heb terug gebeld, kreeg weer de botte meneer aan de telefoon. Hij zei dat ik hem beledigd heb en heeft weer de telefoon opgehangen. Ongelofelijk!!

Service en rechtvaardigheid is hier ver te zoeken.

Ze leveren een slechte product. Als je het retour stuurd, beweren ze dat het niet goed terug is en stelen ze je geld.

Dit bedrijf heeft meerdere slechte rewiews.

Ik wil graag mijn aankoopbedrag plus bedrag ik die voor retour heb moeten betalen terug.

Wij vinden dat Outdoorextreme.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outdoorextreme.nl?