Opgelost door Outdoorlaarzen.nl: Geld terug na retour producten.

Alexander

3 reviews
1 ster: zeer slecht
Een uur geleden bijgewerkt
Outdoorlaarzen.nl oplichting!
Outdoorlaarzen.nl die verdient zijn omzet door retour gestuurde producten niet terug te betalen! Conform algemene voorwaarden producten aangetekend retour gestuurd. Na 38 mailtjes, met Naomi van Velzen, zijn de beloofde toezeggingen over de terugbetaling, tot heden nog steeds niets ontvangen. De producten zijn wel ontvangen door outdoorlaarzen.nl, wat bevestigd wordt door de track and trace code.

Nu blijkt de webshop outdoorlaarzen.nl overgenomen te zijn door Marcel van The Kings Elephant. Echter dit bedrijf heeft identieke algemene voorwaarden, kvk nummer en btw nummer. Wederom wordt de terugbetaling niet gedaan omdat er zogenaamd een nieuwe eigenaar is. Verantwoordelijkheid wordt niet genomen! Vandaar mijn ervaring via dit platform.

Volgens het consumentenrecht heb ik recht op de terugbetaling a €119,98 en verzendkosten a €8,95.

Wees gewaarschuwd! Ik heb aangifte gedaan bij de Politie wegens oplichting via internet en melding gedaan bij de ACM.
Daarnaast is de rechtsvorm van outdoorlaarzen.nl een eenmanszaak waardoor ik de vordering rechtsstreeks op de privépersoon verhaal.

Gedupeerden laat dit niet gebeuren en doe aangifte tegen outdoorlaarzen.nl.

Restitutie van aankoopbedrag inclusief verzendkosten zoals is toegezegd door mevrouw van Velzen.

Wij vinden dat Outdoorlaarzen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alexander
De restitutie van aankoopbedrag en verzendkosten zijn gecrediteerd. Dank!

Ook een klacht indienen over Outdoorlaarzen.nl?