Klacht Outerwatches: Outerwatches houdt zich actief bezig met het misleiden en spammen van internet gebruikers

Glaucus

Dit "bedrijf" spammed al jaren het hele internet met het aanbieden van "gratis" horloges. Zodra een niets vermoedende klant een horloge wilt, komt deze erachter dat de kosten berekend worden als "veerscheepskosten". Of anders gezegd, de "zend kosten" zijn buitensporig hoog om alleen zend kosten te zijn, en zijn ook nog een evenredig gekoppeld aan het aantal "gratis items" dat een klant wilt bestellen. Dit klopt niet, en is zonder enige twijfel misleidend.

Ik wil dat dit scam bedrijf, dat al jaren op deze wijze actief is, wordt opgerold, hun bezittingen afgenomen en dat ze in de bak verdwijnen

Wij vinden dat Outerwatches hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Glaucus
'wE HebBen HeN uiTGenoDigd ZicH tE RegIStrereN Op klAcHtENkoMpaS' Het betreft een internationaal geori├źnteerd bedrijf/organisatie/bende, die zich volgens Nederlandse wetgeving overduidelijk schuldig maakt aan strafbare feiten m.b.t. misleiding. De stap om hen te vragen zich bij dit gesprek aan te sluiten is dan ook lachwekkend triest te noemen. Als je een crimineel ziet die bezig is iemand herhaaldelijk neer te steken, dan ga je ook niet eerst deze dader uitnodigen voor een uitgebreid gesprek aan de tafel met de vraag of hij/zij wilt stoppen met diens acties (lijkt mij tenminste) Ze zouden al bestraft moeten worden voor het jarenlang misleiden van klanten

Ook een klacht indienen over Outerwatches?