Klacht Outlet-Avenue BrandAlley: Heb mijn geld(74.20) nooit terug van BrandAlley gekegen

Immaculate-heart

Ik heb op 13juli 2019 een bestelling van €74.20 gemaakt, na het betalen van de bestelling heb ik geen bewijs van de bestelling gekregen.

Ik heb direct op de eerst volgende werkdag gebeld mt BrandAlley en werd verteld dat ik binnen 3 dagen het bewijs van mijn bestelling krijgt. Na 1 week heb ik nog steeds niks gekregen toen weer gebeld dat ik de bestelling niet meer wou maar mijn geld terug. Ze verzoeken mij om het bewijs van mijn bank te sturen waarin het geld overgemaakt is. Dat heb ik gedaan maar ik kreeg mijn geld niet terug, ik heb tot nu toe 5 keer naar BrandAlley gebeld maar tot nu toe heb ik mijn geld niet terug gekregen en mijn kleren ook niet.

Dat vind ik niet fijn, het klantenservice van brandalley is erg slecht. Ik zou nooit aan iemand aanraden om wat bij hun te bestellen en ik ga nooit meer iets van hun kopen. 74euro is best wel veel geld.

Ik voel me opgelicht door BrandAlley Outlet-Avenue

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terug geeft.

Wij vinden dat Outlet-Avenue BrandAlley hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outlet-Avenue BrandAlley?