Klacht Outlet-Avenue BrandAlley: Retourkosten niet vergoed

SHeemskerk

Ik heb een pakketje ontvangen waarvoor ik vooraf de kosten van de kleding heb betaald. Een aantal producten bevielen niet en ik heb deze geretourneerd. Na telefonisch contact met de klantenservice kreeg ik een omslachtig verhaal te horen; retourneren kan gratis als je voor een tegoed kiest. Ik wilde graag de €160,26 gewoon op mijn bank terug want dit is een flinke som, daarbij wil ik natuurlijk ook de retourkosten terug (€14,65 naar Frankrijk!!) aangezien de artikelen niet naar wens waren. Dit is immers van een website niet altijd te beoordelen.

De website adverteert met gratis bezorgen en retourneren echter is dit dus niet het geval. Het gehele retourverhaal is tevens erg omslachtig en onduidelijk beschreven. Ik moet nu na een week alsnog mijn €160,26 ontvangen en volgens Outlet Avenue kan ik fluiten naar de €14,65 verzendkosten.
Vreselijke service!

Ik zie graag de €160,26 en €14,65 verzendkosten z.s.m. op mijn rekening gestort!

Wij vinden dat Outlet-Avenue BrandAlley hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outlet-Avenue BrandAlley?