Opgelost door Outlet4sale.nl: order 05969 nog stees niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 278145
Gebruiker
Loon
Datum
4 reacties

Details

De klacht

betreft ord05969
heb op 29 september 2017 3 jacks besteld en bijna € 200,-- betaald, tot op heden nog niets ontvangen ondanks eerdere toezegging op 6 oktober. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet meer op mijn mails.

De oplossing

Ik wil contact en binnen 3 dagen artikelen geleverd hebben, anders geld retour gestort krijgen

4 reacties

  1. Auteur
    Outlet4sale.nl
    Datum
    Geachte heer, mevrouw van Loon,

    Wij zijn inderdaad gezien de enorme drukte telefonisch minder bereikbaar. Hiervoor hebben wij dan ook een melding laten inspreken dat de wachttijden langer zijn dan normaal. Ik heb gekeken en zie de volgende mail correspondentie:

    OKT 06, 12:49
    Goedemiddag,

    Wij kunnen u niet bereiken. Deze bestelling is betaald maar wij hebben nog niets van u vernomen wanneer er geleverd wordt. Graag ontvangen wij per omgaande bericht of anders willen wij onze betaling zsm retour ontvangen.

    Waarop wij hebben geantwoord: OKT 06, 12:51
    Dank voor uw bericht. U heeft ons bereikt per mail of gaat er iets niet goed? Ik heb het nagekeken en er staat voor deze artikelen en levertijd tussen de 5-7 werkdagen. Gezien de enorme drukte hebben wij een achterstand in de verwerking van alle bestellingen. Uw 3 jack's zullen volgende week worden verwerkt en verzonden. Mijn welgemeende excuses voor de vertraging.

    Wij hebben u het volgende bericht gestuurd: OKT 20, 16:23

    Met dit bericht willen wij u op de hoogte stellen van uw bestelling. Gezien de – niet verwachte - maar enorme vraag hebben we helaas te maken met een achterstand betreffende de verwerking van al onze producten. In het magazijn doen ze er alles aan om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Uiteraard vinden wij het ook heel vervelend dat er een vertraging is opgetreden en zeker gezien het vertrouwen dat u heeft gegeven en wij erg waarderen. Hierbij willen wij u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden en beseffen dat dit geen schoonheidsprijs verdient. Uw bestelling zal deze week (uiterlijk het weekend) worden verwerkt en verzonden. Gezien de enorme drukte kunnen wij helaas niet een exacte datum noemen, maar zodra uw bestelling is verwerkt zult u een bevestiging per mail ontvangen.
  2. Auteur
    Loon
    Datum
    Bedankt voor uw reactie. Als u het zo druk hebt dan is het misschien verstandig om de levertijd op uw website aan te passen en als u toezeggingen doet als antwoord op een mail met een nieuwe levertermijn deze dan ook na te komen. En het is zeker zo klantvriendelijk om zelf iets te laten weten als het niet lukt om te leveren zoals toegezegd. Wij wachten het weer af en als u deze keer niet kunt leveren zoals toegezegd dan verwachten wij per omgaande ons geld retour.
  3. Auteur
    Loon
    Datum
    Ik heb inmiddels gelukkig 1 jack ontvangen, nu afwachtend op de volgende levering. Daar nog geen leverdatum van ontvangen.
  4. Auteur
    Loon
    Datum
    Wij hebben inmiddels de overige jacks ook geleverd gekregen.
    Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Loon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Outlet4sale.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen