Klacht Outlet4sale.nl: wel betalen, maar niks leveren. Ook geen geld retour na ontvangst van creditnota

Neip

Jas besteld voor de wintersport. Na 3 weken nog geen jas binnen. Gebeld. Medewerker vertelde dat het erg druk was in magazijn, maar hij was nog wel op voorrraad. Ik heb aangegeven dat ik nog 1 week had voordat ik op wintersport zou gaan. Hij verzocht mij even een email te sturen. Zo gezegd ze gedaan. In de mail aangegeven dat de jas direct verstuurd moest worden, en anders te annuleren. Na 3 dagen nog geen reactie. weer gebeld. Diezelfde medewerker wist te vertellen dat de jas uitverkocht was. Gevraagd om bedrag gelijk retour te boeken. Zou hij doen.
Na 1 week nog niets retour. Weer gebeld. Kreeg andere medewerker welke aangaf dat de vorige medewerker er niet meer werkte omdat deze er een puinhoop van maakte. Ik zou diezelfde dag een creditnota ontvangen (inderdaad ontvangen), en binnen 3 werkdagen zou het geld op mijn rekening staan. Dit was 25-01-2018.
Jullie raden het al.... mijn geld is nog niet terug. Ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar. Maar weer een email gestuurd, maar daar zullen ze ook niet op reageren vrees ik.
Koop aub niks bij deze zaak. Een grote dievenbende :<(

geld terug

Neip
    Inmiddels heel wat weken verder, maar nog geen teken van leven ontvangen. Ik had ook niks anders verwacht 😡😡

Ook een klacht indienen over Outlet4sale.nl?