Klacht Outlet4sale: Het bedrag van de jas die ik terug gestuurd heb wordt niet terug gestort op mijn rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290377
Gebruiker
bartholscher
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Begin december heb ik een Jas gekocht bij outlet4sale. Deze was helaas te klein.Op 19 december heb ik de jas teruggestuurd omdat hij te klein was. Omdat er geen pakbon bij de geleverde jas zat heb ik een mail gesttuurd met de vraag of het accoord was dat ik de rekening mee zou sturen zodat het bedrag zo snel mogelijk weer op mijn rekening terug gestort zou kunnen worden.
Tot op heden niets ontvangen.
Het artikel heb ik op 19 december naar u teruggestuurd.

Het Ordernummer van het artikel is ORD08909

De oplossing

ik wil het bedrag wat ik betaald heb zo snel mogelijk op mijn rekening gestort krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    bartholscher
    Datum
    Nog maar eens een mail gestuurd maar ik ben bang dat deze oplichter niets meer van zich laat horen.
    Het plaatsen van een klacht op deze site heeft ook geen enkele zin.
  2. Auteur
    bartholscher
    Datum
    Graag zou ik een reactie krijgen van Outlet4sale. Doen ze dat niet dan schakel ik mijn rechtsbijstand in.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bartholscher
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen enkele reactie gekomen. Ik zou iedereen afraden zaken te doen met Outlet4sale. Het artikel is retour gestuurd op de vraag om het geld terug te krijgen is niet gereageerd. We zijn voor bijna € 100,00 opgelicht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Outlet4sale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen