Klacht Outlet4sale: Het bedrag van de jas die ik terug gestuurd heb wordt niet terug gestort op mijn rekening
Details
Klacht
Begin december heb ik een Jas gekocht bij outlet4sale. Deze was helaas te klein.Op 19 december heb ik de jas teruggestuurd omdat hij te klein was. Omdat er geen pakbon bij de geleverde jas zat heb ik een mail gesttuurd met de vraag of het accoord was dat ik de rekening mee zou sturen zodat het bedrag zo snel mogelijk weer op mijn rekening terug gestort zou kunnen worden.
Tot op heden niets ontvangen.
Het artikel heb ik op 19 december naar u teruggestuurd.
Het Ordernummer van het artikel is ORD08909
Gewenste oplossing
ik wil het bedrag wat ik betaald heb zo snel mogelijk op mijn rekening gestort krijgen.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.