Klacht OutletPlanet.nl: Geen levering, geen bereikbaarheid

Anoniem

Op 20 juni kocht ik bij outletplanet.nl in Almelo een Canadian Chair de luxe tuin ligstoel voor E 59,95, incl verzendkosten E 69,90. Ordernur 229798. De stoel was op voorraad zo werd vermeld. Direct na betaling met iDeal ontving ik per email dat het product helaas niet op voorraad was, de levering zou een week duren. Dit is inmiddels 3 weken geleden. Een email verzonden met de vraag wanneer de stoel geleverd zou worden. Een Marlies reageert met excuses en dat per email contact met mij wordt opgenomen. Dit is inmiddels een week geleden. Ik wil de bestelling annuleren om nog op tijd voor de verjaardag een stoel in de tuin te hebben. Telefonisch wordt er op 0900-nummer niet opgenomen (openingstijden 10-14 uur). Krijg met niemand contact en inmiddels ook op internet zeer recente vervelende en negatieve verhalen gelezen.

Mijn concrete verzoek is om het betaalde bedrag a E69,90 voor vrijdag 13 juni terug te storten. Er kan contact met mij worden opgenomen over de benodigde gegevens.

Mijn concrete verzoek is om contact met mij op te nemen het betaalde bedrag a E69,90 voor vrijdag 13 juni terug te storten, zodat ik elders deze stoel kan kopen.
Er kan contact met mij worden opgenomen over de benodigde gegevens.

Wij vinden dat OutletPlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!