Klacht OutletPlanet.nl: Komen afspraak van levering niet na en geven bij navraag niet thuis

Anoniem

7 augustus heb ik via veilingactie een Marquant speedster Racer Rood gewonnen welke door outletplanet geleverd zou worden. Direct na de aankoop kreeg ik de melding dat deze niet meer voorradig was. 16/8 update gevraagd, 17/8 reactie; 1 week. 27/8 zelf navraag gedaan. 30/8 reactie, werd navraag gedaan. 4/9 nog geen reactie, weer navraag gedaan. 10/9 reactie order was niet voorradig, einde van de week. 14/9 zelf gemailed, 15/9 reactie duurde nu 1 1/2 week. 1/10 zelf navraag gedaan, geen enkele reactie. 5/10 weer mail, geen reactie. 6/10 mail outletplanet product niet meer leverbaar mag alternatief met 10% korting uitkiezen. Bij navraag voor welk bedrag kreeg ik een mail met daarin enkel €20,40. Ik heb bij veilingactie €32,50 betaald!! ik heb iets gewonnen met een winkelwaarde van €59,95. Heb aangegeven hier niet mee akkoord te gaan! enige reactie die ik nu nog krijg is als ik mijn bestelling niet meer wil hebben ik mijn geld terug kan krijgen. ik krijg mijn bestelling niet maar wil wel een alternatief uitzoeken maar wel voor de verkoopwaarde waarvoor ik de veiling heb gewonnen. Ga ik akkoord met retournering van het geld verlies ik €12,10. outletplanet geeft na 2 1/2 maand en 33 mails niet meer thuis!

ik wil zoals beloofd een alternatief uitzoeken met eventueel 10% korting als het duurder is dan het gewonnen item, maar wel voor de verkoopwaarde van het gewonnen item. Niet voor de €20,40 welke ik nu krijg na in het in gebreke blijven van outletplanet

Wij vinden dat OutletPlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OutletPlanet.nl?