Klacht OutletPlanet.nl: Na klacht over el. fiets(beschadiginen)geen geld terug

Anoniem

Op 29022012 el.fiets born2ride besteld en betaald.
09032012 fiets beschadigd ontvangen diezelfde dag email verstuurd met vermelding van de beschadigingen en de vraag wat ze daaraan gingen doen .Nooit een direkt antwoord op mijn vragen. Fiets terug gestuurd(na overleg met de konsumentenbond) en tegelijk een aangtekende brief met de klachten en het verzoek het geld terug te storten op mijn bankrekening. Kreeg zowaar een email dat de fiets retoer was ontvangen en kreeg daar een tegoedbon voor van 499 euro.Niet geaccepteerd.Wil mijn geld terug.Via komsumentenbond naar De Geschillencommissie.Brief met vragenformulieren ontvangen*Briefnr:10501-info sgc. Ingevuld en met afschriften van al mijn email opgestuurd.

Na een week bericht dat mijn klacht was doorgestuurd naar OutletPlanet.Geen reacties meer ontvangen.Gebeld.Ze moesten mijn dosiernr. hebben. Dat had ik niet.Konden mij niet verder helpen.
geacepteerd.Wilde mijn geld terug. Op de aangetekende brief is nooit gereageerd.
Weer met de konsumentenbond gebeld.Kon proberen via De Geschillencommissie mijn geld terug te krijgen.Heb dat geprobeerd.Kreeg een brief met informatie t.b.v. het indienen van een klacht,

Geld terug op mijn bankrekening 550613633.Dat mag toch wel na ruim 2 maanden?

Wij vinden dat OutletPlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!