Klacht OutletPlanet.nl: Trampolinebuis op twee plaatsen doorgescheurd

Pieter Stoffelen

Wij hebben op 26-09-2011 bij OutletPlanet.nl een Game On Sport Trampoline Ovaal 366*183 cm profi met net besteld.

In mei 2012 zagen we echter dat de trampoline scheef trok en steeds meer kraakte. De ovale buis waarin de trampoline gespannen is was op twee plaatsen ver doorgescheurd! Als de ovale buis breekt trekken de veren van de trampoline de restanten van de buis naar binnen naar degene die op de trampoline springt, en dat is waarschijnlijk een van onze kinderen. Daarnaast zal diegene ook gevaarlijk hard vallen omdat de trampoline dan natuurlijk niet meer terug veert.

Op 28 mei 2012 hebben we een klacht met foto's gestuurd naar OutletPlanet.nl met daarbij het verzoek het aankoopbedrag terug te storten of om een trampoline met dezelfde afmetingen maar van een ander merk te leveren. Ondanks herhaalde verzoeken om een oplossing doet OutletPLanet.nl niets anders dan de klacht doorsturen naar de leverancier v/d trampoline.

Na 6 weken willen we graag een concrete oplossing.

Aankoopbedrag terug of een andere trampoline met dezelfde afmetingen maar van een ander merk.

Wij vinden dat OutletPlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?