Klacht OutletPlanet.nl: Verkeerde product ontvangen

W.J. Storm

Had een 360 spinmop met deelbare emmer maar helaas was de steel is kapot. Op internet net zolang gezocht tot ik dezelfde vond. Eerst gevraagd of de steel ook los verkrijgbaar is, dat kon niet. Daarom besloten het hele artikel te bestellen. Ontvangen een Spin mop platinum met voetbediening waarmee ik niets kan i.v.m. gezondheidsklachten aan de benen.

Vanaf dag 1 klacht per mail en later ook meerdere malen per telefoon ingediend. Computer intussen gecrashd waardoor ik mijn factuurnnummer kwijt ben geraakt.

Bij de doos die is bezorgd was geen brief of wat dan ook, alleen de naam van de bezorger. De doos werd zonder extra verpakkingsmateriaal aangeboden, dat vond ik ook al vreemd.

Heb wel een klantnummer (5280016304) en de afschrijving van het product op mijn giro.

rekeningnummer 88.94.12.111
gegevens transactie afgeboekt bedrag EUR -27,90
boekdatum 24-06-2012
naam tegenrekeninghouder
tegenrekening 67.47.73.837
omschrijving 67.47.73.837 ING Bank iDEAL betaling: EW-7FE202A84AE23 0050001016933972 24-06-12 15:53 Outletplanet MultiSafepay

Graag ontvang ik het juiste exemplaar en het verkeerde exemplaar aan de bezorger retour.
Vele mails en telefoontjes eraan besteed maar zonder factuurnummer kan ik niets volgens OUTLETPLANET. Krijg verder steeds als antwoord "uw facuurnummer ontbreekt".

Per telefoon werd mij op een gegeven moment toegezegd het pakket toch terug te mogen sturen en zou een mail met de gegevens ontvangen..................de mail ontvangen en gelezen. Moest er dus toch weer een kopie van de factuur bij.

Op de site van OUTLETPLANET weer gekeken, dan maar opnieuw bestellen, wat blijkt het product is nergens meer te vinden.

De doos met inhoud staat hier te staan omdat ik hem niet kan gebruiken.
Wat moet ik hiermee?

Heb op een gegeven moment wel aangegeven dat ik verdere stappen zou ondernemen als dit niet zou worden opgelost. Het gaat natuurlijk niet om een groot bedrag, heb alleen iets in huis dat ik niet besteld heb.

Wil of geld terug of het juiste product.

Wil of geld terug of het juiste product. Het liefst het laatste natuurlijk.

Wij vinden dat OutletPlanet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?