Klacht Outletuur.nl: artikel (dameshorloge) geretourneerd maar geen terugbetaling ontvangen

Klachtnummer
# 483963
Gebruiker
Maggie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 sept. 2020 een dameshologe besteld. Ontvangen op 17 sept. geretourneerd op 19 sept, ontvangen door Outletuur op 21 sept (Track PostNL + bevestigd per mail door OutletUur op 25 sept.). Diverse malen per email gevraagd om terugstorting van het bedrag. Tot op heden geen reactie en ook geen bericht over de stand van zaken. Op hun website staat dat terugbetaling binnen 5 werkdagen zal geschieden, wat dus niet klopt. Ik wens graag de terugstorting van het betaalde bedrag.

De oplossing

Het bedrijf moet zich aan haar afspraken/toezeggingen houden en het bedrag wat ik betaald heb terugboeken op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Outletuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Outletuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen