Klacht Outletuur.nl: Krijg mijn product niet geleverd,en kan geen contact met hun krijgen

TeddieBeer#

Op 9 juli mijn bestelling geplaatst.kreeg orde bevestiging zou 8 tot 15 werkdagen duren voordat ik mijn bestelling zou ontvangen.en of ik die dagen af wilde wachten voor bericht te sturen.heb op 11,18 en 25 juli bericht ontvangen van outletuur en op 25 juli schreven ze dat de levering niet veel langer zou duren dit was de 11 werkdag nog netjes even afgewacht .kreeg geen berichten meer naar 25 juli van outletuur.ik op 1 aug mail gestuurd.op 3 aug bericht gestuurd via messenger misschien zo contact krijgen.geen reactie.op 4 aug mail gestuurd .geen reactie .toen nog op 4 aug klacht@outletuur.nl een mail gestuurd.geen reactie.En op 5 aug weer mail gestuurd naar klacht@outletuur .geen reactie.ze hebben niet geleverd binnen de afgesproken periode.het vertrouwen is helemaal weg in dit bedrijf, omdat ik ook op geen enkele manier contact kan krijgen.en ik vrees dat ik mijn bestelde product nooit ga ontvangen.

Ik wil dat outletuur.nl .mijn geld terug stort

Wij vinden dat Outletuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outletuur.nl?