Klacht Outletuur.nl: Na twee maanden nog steeds niet mijn geld terug

Klachtnummer
# 464134
Gebruiker
timvdlinden90
Datum
0 reacties

Details

De klacht

GEEN ZAKEN DOEN MET DEZE PARTIJ!

Op 14-05 (ondertussen al 2 maanden terug) heb ik bij deze partij een horloge besteld. Levering ging prima alleen was het horloge defect. Retour gezonden en gevraagd om terugbetaling. De retourzending was op 25-05 bij hun binnen. Een maand later nog steeds niks gehoord, dus heb ik ze toen een bericht gestuurd. Ze gaven aan wegens de corona situatie het erg druk te hebben, waar ik alle begrip voor heb. Echter heb ik ondertussen al meerdere keren contact met ze opgenomen en is mij meerdere keren verteld dat het "binnenkort wordt verwerkt", maar nu nog steeds helemaal niks gehoord of ontvangen. Ik heb alle begrip voor de extra drukte in deze tijd, maar in twee maanden moet je al bedrijf zeker in staat zijn dit probleem op te lossen.

- Slechte communicatie
- Slecht bereikbaar
- Komen afspraken niet na
- Alles duurt extreem lang

De oplossing

Mijn geld op korte termijn terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Outletuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Outletuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen