Klacht Outletuur.nl: waardeloos communicatie

Klachtnummer
# 536347
Gebruiker
toetje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb iets besteld in Januari en ze zeggen dat het in februari is afgeleverd, althans dat beweerd de vervoerder Go Parcel. betaling gaat via Afterpay, nu willen ze dat ik de factuur betaald( wat ik niet doe) ik heb namelijk nooit iets ontvangen. Gevraagd om een handtekening en dat kunnen ze niet aantonen, uiteraard want heb niets gehad

Gewenste oplossing

oplossen dat ik de factuur niet hoef te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Outletuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Outletuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen