Klacht Outletuur.nl: wachttijd reparatie horloge

Klachtnummer
# 558106
Gebruiker
Boyshome@1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds eind april is mijn Armani herenhorloge in reparatie.
De reparatie viel binnen de garantie van 2 jaar. Het zou 3 tot 6 weken duren.
Inmiddels heb ik op 5 september een aanbod gehad om een ander horloge uit te zoeken maar dan moest ik wel bijbetalen.
Ik heb dit aanbod afgeslagen omdat ik van mening ben dat zij mij een horloge moeten aanbieden in dezelfde prijsklasse zonder bijbetaling.
Dat willen ze niet en intussen zijn we bijna een maand verder en ik hoor nog steeds niet wanneer het horloge is gerepareerd.
Ze geven telkens aan dat er onderdelen moeten worden opgevraagd bij de fabrikant maar dat duurt nu maar voort.
Ik ben inmiddels zat van de excuses en wil gewoon dat het horloge gemaakt word. Na 5 maanden wachten ben ik nu zover dat ik niet weet wat te doen.



Gewenste oplossing

Mijn horloge repareren of een zelfde horloge zonder bijbetaling opsturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Outletuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Outletuur.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen