Klacht Outletvoordeelshop.nl: Créme pannen besteld, rode gekregen, Outletvoordeelshop geeft geen enkele reactie

Gramsbergen

Op 18-5 hoefde de Outletvoordeelshop maar 1 ding te doen: een crémekleurige pannenset naar ons toesturen. Op woensdag 20-5 kwam een pakket aan, de pannen zijn ROOD, wat trouwens ook duidelijk te zien is aan de doos. Op de pakbon staat crème. Dit is onmiddellijk telefonisch bij hen gemeld. We zouden worden teruggebeld. We zijn nog steeds niet gebeld, ondanks het invullen van drie klachtenformulieren via hun site, het 13 x zoeken van telefonisch contact van onze kant, en het sturen van mail. Wij horen niets van hen, terwijl de telefonisten wel steeds beloven dat wij per mail of telefoon een reactie krijgen. Nu zitten wij met pannen die we niet besteld hebben en het bedrijf lijkt wel helemaal niet meer telefonisch bereikbaar, want de telefoon wordt doorgeschakeld naar een antwoordapparaat, terwijl aangegeven wordt dat het bedrijf vanaf 8.30 uur bereikbaar is.

De set moet worden omgeruild voor de juiste kleur.
Indien deze niet meer leverbaar is, willen wij ons geld terug. De rode pannen kunnen ze komen ophalen. Graag zelfs want het staat hier in de weg.

Wij vinden dat Outletvoordeelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outletvoordeelshop.nl?