Klacht Outletvoordeelshop.nl: Niet geleverde wokpan

Klachtnummer
# 112544
Gebruiker
Van der Wal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 mei 2015 wokpan besteld hetgeen op 5 mei is bevestigd met 'verwerkt'. Levering zou binnen 24 uur plaatsvinden. Na een paar dagen gebeld, waarna men aangaf dat pan volgende dag zou worden verstuurd. Omdat we niets meer hoorden, heb ik nogmaals gebeld, waarna ik teruggebeld zou worden. Niet, dus.... Ook via mail geïnformeerd, maar geen reactie ontvangen. Op 11 mei mail ontvangen met vraag welke kleur wokpan wij wilden hebben. Hierop gereageerd met opmerking: "Maakt niet uit, als er maar een pan wordt geleverd". Echter, wederom geen levering, geen reactie. Op 20 mei 3 x naar bedrijf gebeld, waarbij steeds aangegeven werd dat we teruggebeld zouden worden. Dit is niet gebeurd. Uiteindelijk aan het eind van die dag een mail gestuurd dat wij ons geld terug willen.
Wij zijn niet verbaasd dat we én geen geld terug én geen pan hebben ontvangen.
Vandaag telefonisch contact proberen te krijgen, maar bandje meldt dat alle medewerkers in gesprek zijn .

De oplossing

Geld terug (€ 26.96). Pan hoeft niet meer...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Outletvoordeelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Outletvoordeelshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen