Klacht Outletvoordeelshop.nl: Niet geleverde wokpan

Van der Wal

Op 4 mei 2015 wokpan besteld hetgeen op 5 mei is bevestigd met 'verwerkt'. Levering zou binnen 24 uur plaatsvinden. Na een paar dagen gebeld, waarna men aangaf dat pan volgende dag zou worden verstuurd. Omdat we niets meer hoorden, heb ik nogmaals gebeld, waarna ik teruggebeld zou worden. Niet, dus.... Ook via mail geïnformeerd, maar geen reactie ontvangen. Op 11 mei mail ontvangen met vraag welke kleur wokpan wij wilden hebben. Hierop gereageerd met opmerking: "Maakt niet uit, als er maar een pan wordt geleverd". Echter, wederom geen levering, geen reactie. Op 20 mei 3 x naar bedrijf gebeld, waarbij steeds aangegeven werd dat we teruggebeld zouden worden. Dit is niet gebeurd. Uiteindelijk aan het eind van die dag een mail gestuurd dat wij ons geld terug willen.
Wij zijn niet verbaasd dat we én geen geld terug én geen pan hebben ontvangen.
Vandaag telefonisch contact proberen te krijgen, maar bandje meldt dat alle medewerkers in gesprek zijn .

Geld terug (€ 26.96). Pan hoeft niet meer...

Wij vinden dat Outletvoordeelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outletvoordeelshop.nl?