Klacht Outletvoordeelshop.nl: openstaande factuur intrekken (Billink achteraf betalen)

Lady A

Mijn klacht gaat over een nog openstaande factuur dat geannuleerd moest worden, maar is niet gedaan. Het gaat om het om een bestelling op de webshop Outletvoordeelshop.nl

Sinds enig weken geleden heb ik een bestelling geplaatst op de webshop van Outletvoordeelshop.nl en daarvoor heb ik de optie gekozen voor achteraf betalen met Billink (http://www.outletvoordeelshop.nl/). Ik heb na een aantal dagen mijn bestelling geannuleerd, aangezien zij het artikel niet meer op voorraad hadden.
Zij hebben mij ervan verzekerd dat zij per direct het bedrijf Billink zullen contacteren zodat zij het openstaande factuur kunnen intrekken/annuleren.
Dat hebben zij van de Outletvoordeelshop blijkbaar niet gedaan, want een paar dagen geleden kreeg ik van Billink nog het openstaande factuur per email toegestuurd. Ik heb de Outletvoordeelshop meerdere keren telefonisch gecontacteerd en hun vriendelijke verzocht om dat nog met Billink te regelen.

Ik heb zelf het bedrijf Billink telefonisch gecontacteerd om te vragen en te checken of zij bericht hebben ontvangen van Outletvoordeelshop betreffend het openstaande factuur en om deze te annuleren. Het blijkt dat Outletvoordeelshop geen enkel bericht hebben verstuurd aan Billink hierover.

Ik ben het echt zat en ontevreden met Outletvoordeelshop, dat zij helemaal niets doen met mijn klacht. Zij laten dat openstaande factuur gewoon op mijn naam staan, terwijl dat per direct geanuleerd moet worden. Dit is gewoon onrechtvaardig.

Graag wil ik dat de webshop Outletvoordeelshop dit direct gaan regelen, want zij moeten dat opdracht geven aan Billink om het factuur in te trekken.

Onderstaand gegevens zijn van Outletvoordeelshop:

Outletvoordeelshop.nl
Schieweg 87-L
2627 AT Delft - Nederland

tel: 085 – 401 03 95 (lokaal tarief)
mail:info@outletvoordeelshop.nl

KvK nr: 61210099
Btw nr: NL8542.54.298.B01

Wij vinden dat Outletvoordeelshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Outletvoordeelshop.nl?