Opgelost door Outletwebstore.nl: Bij Outletwebstore word je genept!

eefje

Ik heb in januari een tablet gekocht bij Outletwebstore. Er stond bij "open box" product was nieuw, alleen de verpakking was beschadigd. Toen ik de tablet kreeg was inderdaad de doos kapot en er zat geen screenprotector op me tablet, maar voor de rest leek hij okee. Toen ik hem ging gebruiken, blokkeerde alles en blijft hij opstarten. Gebeld naar Outletwebstore. De maandag erna kreeg ik een email, dat ik het verder met Samsung af moest handelen, maar dat ze graag op de hoogte wilde blijven. Ik ben naar een Samsung servicepunt gegaan, die jongen vroeg wat er aan de hand was, dus ik vertel mijn verhaal. Hij zegt, U heeft gelukkig 2 jaar fabrieksgarantie...Hij typt het serienummer in en zegt, U heeft dus nu nog garantie tot maart 2015? Ik heb hem in Januari 2014 gekocht zeg ik. Dus ik heb een 2e hands tablet. Gemaild naar Outletwebstore, maar na 5 dagen nog geen reactie! Ik voel me genept door dit bedrijf!

Die garantie valt niet meer terug te draaien en ik ga er vanuit dat Samsung me wel correct behandeld. Maar wat me dwars zit is dat ik wel 185 euro heb betaald voor een 2e hands tablet en dat was hij duidelijk niet waard, dus ik zou graag een redelijk deel van de aankoopsom terug zien op mijn rekening.

Outletwebstore.nl
    Geachte eefje,Wij hebben jouw melding in behandeling genomen en komen hier zo spoedig mogelijk op terug.Hartelijke groet, Het team van OutletWebstore.nl
    eefje
    Webstoreoutlet heeft me verzekerd dat ze absoluut geen 2e hands spullen verkopen en volgens hun is er iets mis gegaan met de controle in het magazijn. Ze hebben me 2 optie's gegeven, 1)tablet terugsturen en aankoopbedrag terug krijgen of 2) een extra korting van 50 euro. Deze heb ik inmiddels ontvangen en bij deze wil ik dan ook vermelden dat ik tevreden ben over de afhandeling door Outletwebstore.

eefje

Ook een klacht indienen over Outletwebstore.nl?