Klacht Outletwebstore.nl: Geen service op defecte laptop/bedrijf niet bereikbaar.

Jacky22

Op 8 september jl. hebben we een Toshiba laptop (4 maanden oud) ter reparatie aangetekend naar de outletwebstore verzonden. Bijgesloten de factuur en een brief met de probleemomschrijving. Op 16-09-2014 heb ik de laptop retour ontvangen. De brief met de probleem omschrijving is weg, maar aan de laptop is niets gedaan. Deze vertoont nog steeds dezelfde problemen en is niet uit de bescherm folie geweest. Er zit ook geen begeleidende brief bij. De afgelopen week hebben we tevergeefs geprobeerd in contact te komen met de outletwebstore. Dagelijks gebeld maar de telefoon word niet opgenomen. Een mail verzonden maar geen reactie (volgens de website binnen 24 uur reactie terug).

Reparatie van de laptop of geld retour. Kosten van de aangetekende verzending vergoed.

Outletwebstore.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Jacky22
    Net een Mail gehad van de outletwebstore. OutletWebstore.nl bestaat niet meer. De bedrijfsactiviteiten zijn reeds geruime tijd gestopt. Maar de website bestaat nog daar is niets van een faillisement te lezen. Ook op faceboek staat daar niets over vermeld. Blijkbaar mag ik blij zijn dat ik mijn laptop heb terug gekregen.

Jacky22

Ook een klacht indienen over Outletwebstore.nl?