Klacht Outspot.nl: Dat staat hierboven

Klachtnummer
# 324877
Gebruiker
Schilderen9
Datum
1 reactie

Details

Klacht

10sptember heb ik inlegzooltjes a 7,95€ besteld en betaald
Maar nog niets ontvangen.
Hoe zit dat?
Graag antwoord.

Gewenste oplossing

Geld terug of gauw leveren

1 reactie

  1. Auteur
    Outspot.nl
    Datum
    Beste klant

    Bedankt voor uw e-mail en uw bestelling. Uw pakket heeft op 18/09 ons magazijn verlaten. Afhankelijk van de drukte bij de postdiensten zal je bestelling tussen de 3 en 15 werkdagen bij u worden afgeleverd. Gelieve een e-mail te sturen naar helpdesk@outspot.be als u op 09/10 uw bestelling nog steeds niet ontvangen heeft.

    Veel plezier met uw aankoop!

    Met vriendelijke groeten,

    Het Outspot-team

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen