Klacht Outspot.nl: Geen gordijnen dan geld terug

Klachtnummer
# 369480
Gebruiker
Tuinkabouter
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb op 6 april een bestelling gedaan van €108,80 voor vouwgordijnen. Ik heb hier over een paar keer een mail gestuurd, ik zou ze alsnog toegestuurd krijgen. De gordijnen waren weer terug gestuurd naar het depot. Ik vind het lang genoeg geweest. Als die gordijnen echt zoek zijn wil ik mijn geld terug, wat een hele normale zaak is.

Ik hoop dat het met deze klacht eindelijk in orde komt.

Vriendelijke groet;


Gewenste oplossing

Als ze de gordijnen nog hebben als de bliksem opsturen, en anders gelijk geld terug sturen

2 reacties

  1. Auteur
    Outspot.nl
    Datum
    Beste klant,

    U contacteerde ons op 21 mei over uw bestelling van rolgordijnen. Wij informeerden u op 22 mei dat deze helaas werden geretourneerd door de koerier wegens foutieve adresgegevens. Er werd om een bevestiging van uw adres gevraagd wat u ons niet heeft doorgegeven. Wij hebben u nogmaals om een bevestiging van uw adres gevraagd per e-mail waarop geen antwoord meer kwam. Heeft u deze e-mail niet goed ontvangen? Graag vernemen wij alsnog of u uw bestelling in ontvangst wenst te nemen of liever een terugbetaling verkrijgt. U kan ons dit melden door te mailen naar helpdesk@outspot.eu

    Alvast bedankt voor uw antwoord en een fijne dag gewenst.

    Met vriendelijke groeten,

    Het Outspot-team
  2. Auteur
    Tuinkabouter
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen