Klacht Outspot.nl: Geen klant gericht bedrijf

Klachtnummer
# 406238
Gebruiker
Reijnebrein 70
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin november 4 truien terug gestuurd mail gekregen dat ze het in goede order hebben ontvangen. Op 5 november voyeurer ingevuld en opgestuurd voor terug gaven van 2x € 49.90 terug te storten op mijn rekening. Na diversen telefoontjes en ik het alsnog opnieuw moest invullen om het geld terug te ontvangen maar op geen een mogelijke manier kan ik het terug vragen. Ga nu weer bellen maar heb er weinig vertrouwen in. Ik adviseer aan een ieder koop niets bij Outspot

De oplossing

Mij gaat mailen zo dat ik mijn geld terug kan vragen via het formulier van Outspot

1 reactie

  1. Auteur
    Outspot.nl
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht.

    Zonder uw ordernummer kunnen we uw dossier jammer genoeg niet terugvinden. Heeft u ons telefonisch of per e-mail gecontacteerd in verband met uw terugbetaling? Indien gewenst kunnen we u nog eens uitleggen hoe u uw geld cash kan terugkrijgen. Wij willen eveneens benadrukken dat Outspot een heel professionele en betrouwbare website is en u in dit geval zo goed mogelijk wil helpen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Het Outspot-team

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen