Opgelost door Outspot.nl: Outspot & Justwellness reageren niet op mijn klacht (terugbetaling aankoop voucher)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 30701
Gebruiker
S.E. Lisse
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In maart 2012, kocht ik via Gosharethis.nl (voorheen LivingSocial) een voucher voor 49 EURO voor 4 ontharings behandelingen bij Justwellness in Amsterdam. De voucher is nog geldig tot en met 25 september 2013. Justwellness zegt dat ze deze deal niet meer accepteren, alhoewel de deal nog niet is verlopen.
Justwellness vroeg me een email te sturen. Hierop na 2.5 week nog steeds geen reaktie.
3x via contactformulier Outspot en outspot op Facebook benaderd. Geen reaktie.
Navenant detail: na mijn 1e melding aan outspot, hebben ze in hun nieuwsbrief de kop Deals van Outspot.nl/Gosharethis meteen gewijzigd. Nadien komen de nieuwsbrieven binnen onder Outspot Is geen toeval. WIE IS VERANTWOORDELIJK?
Ik wil mijn aankoopbedrag terug, of de behandelingen ondergaan.
Oustpot.nl/nd -
info@outspot.eu tel Belgie (...) 00.32.85 8880626
*Outspot
Steenweg 175B
9810 Eke
België
*Justwellness.nl
NIEUWE LELIESTRAAT 133
1015 SN AMSTERDAM

Gewenste oplossing

1) mijn aankoopbedrag terug (49 EURO)
OF
2) Justwellness neemt de voucher (geldig t/m 25 sept 2013) voor de 4 IPL behandeling aan.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Outspot.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    S.E. Lisse
    Datum
    21 uur nadat Klachtenkompas/de Consumentenbond de aanbieder heeft aangeschreven kreeg ik een email met het bericht dat het geld zou worden terug-gestort. De klacht is dus binnen 48 afghandeld.
    Het was zo frustrerend dat ik helemaal NIKS van de aanbieder hoorde nadat ik ettelijke malen het probleem het aangekaart.
    Ben heel verrast dat door tussenkomst van Klachtenkompas dit nu zo snel is opgelost. ECHT SUPER!!
    Klachtenkompas moet BLIJVEN. Het werkt prima.
  2. Auteur
    S.E. Lisse
    Datum
    Naar volle tevredenheid opgelost nadat Klachtenkompas/de Consumentenbond het bedrijf had aangeschreven.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen