Opgelost door Outspot.nl: Outspot & Justwellness reageren niet op mijn klacht (terugbetaling aankoop voucher)

S.E. Lisse

In maart 2012, kocht ik via Gosharethis.nl (voorheen LivingSocial) een voucher voor 49 EURO voor 4 ontharings behandelingen bij Justwellness in Amsterdam. De voucher is nog geldig tot en met 25 september 2013. Justwellness zegt dat ze deze deal niet meer accepteren, alhoewel de deal nog niet is verlopen.
Justwellness vroeg me een email te sturen. Hierop na 2.5 week nog steeds geen reaktie.
3x via contactformulier Outspot en outspot op Facebook benaderd. Geen reaktie.
Navenant detail: na mijn 1e melding aan outspot, hebben ze in hun nieuwsbrief de kop Deals van Outspot.nl/Gosharethis meteen gewijzigd. Nadien komen de nieuwsbrieven binnen onder Outspot Is geen toeval. WIE IS VERANTWOORDELIJK?
Ik wil mijn aankoopbedrag terug, of de behandelingen ondergaan.
Oustpot.nl/nd -
België
*Justwellness.nl
NIEUWE LELIESTRAAT 133
1015 SN AMSTERDAM

1) mijn aankoopbedrag terug (49 EURO)
OF
2) Justwellness neemt de voucher (geldig t/m 25 sept 2013) voor de 4 IPL behandeling aan.

Outspot.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

S.E. Lisse
    21 uur nadat Klachtenkompas/de Consumentenbond de aanbieder heeft aangeschreven kreeg ik een email met het bericht dat het geld zou worden terug-gestort. De klacht is dus binnen 48 afghandeld.
    Het was zo frustrerend dat ik helemaal NIKS van de aanbieder hoorde nadat ik ettelijke malen het probleem het aangekaart.
    Ben heel verrast dat door tussenkomst van Klachtenkompas dit nu zo snel is opgelost. ECHT SUPER!!
    Klachtenkompas moet BLIJVEN. Het werkt prima.
    S.E. Lisse
    Naar volle tevredenheid opgelost nadat Klachtenkompas/de Consumentenbond het bedrijf had aangeschreven.

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?