Klacht Outspot.nl: Stop het uitspuwen van ongewenste mails van bedrijven als 1DayFly.

Bestooktdoor1DayFly

Eind mei is duidelijke wet- en regelgeving van kracht geworden, en je zou verwachten dat ieder ordentelijk bedrijf vanaf dat moment terughoudend zou worden in het gebruik van ingekochte of illegaal verkregen mailadressen. sat geldt niet voor 1DayFly, die mails blijft spuwen. Zelf vinden ze dat je moet uitschrijven, maar waarom zou je je identiteit prijs geven aan een jouw onbekend bedrijf dat je lastig valt. Nu de wet een maand in werking is, dus tijd voor een klacht bij de autoriteit. Volg svp mijn voorbeeld, en help een einde maken aan deze krankzinnige manier van zakendoen.

Van het bedrijf verwacht ik hoegenaamd niets, behalve dat ze de mails niet meer sturen. Dat kan alleen wanneer ik mijn mailadres/identiteit prijs geef, en dat wil ik niet, dus alleen een generieke oplossing is het antwoord. Stop met ale mails aan ingekochte of anderszins verkregen mailadressen, dus adressen van personen en bedrijven waarmee je geen zakelijke relatie hebt !

Outspot.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Outspot.nl?