Klacht OV chipkaart: 1 maand geleden chipkaart aangvraagd en nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 355007
Gebruiker
dirkbelg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 19 feb. een nieuwe kaart aangevraagd omdat NS-conducteur hem wilde innemen omdat de gegevens en foto vervaagd waren. Script bij bestelling geeft men aan binnen 3 werkdagen.. script bij nabellen er zijn problemen bij de leverancier en kan tot 10 werkdagen duren. Op 3 maart weer gebeld.. hebben ze weer een nieuwe kaart aangemaakt..zelfde script als op 19 feb. Nu 13 maart..weer gebeld..en er is op 11 maart een nieuwe kaart aangevraagd..en aflevertijd.. volgende week dinsdag/donderdag.. HELP?? nu al een maand zonder..

Gewenste oplossing

Mij een nieuwe chipkaart leveren en de gemaakte kosten vergoeden..
Telefoontjes aan OV-chipkaart.nl, telefoontjes aan NS, opladen anonieme kaart en aanschaf anonieme kaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen