Klacht OV chipkaart: Aanmaning Intrum Justitia

Klachtnummer
# 103882
Gebruiker
Wikkerink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks dat ik niet in bezit ben van OV-Chipkaart en nooit met onkenbaar vervoer reis ontving ik een aanmaning van €51,- vanwege een mislukte incasso.
De mail was overigens gericht aan Mevr. Wikkerink.
Toen ik inlogde bleek dat deze mail bestemd was voor m'n dochter die op kamers in Nijmegen woont. Al haar gegevens zijn bij Translink bekend. Een herinnering of brief hebben ik of zij nooit mogen ontvangen.
Het betreft een mislukte incasso voor een nieuwe OV-chipkaart van €11,- ondanks dat ze een machtiging heeft afgegeven. De opslag van €40,- vind ik buitenproportioneel en lijkt me dat Translink hier in gebreke is gebleken.

De oplossing

Storneren aanmanning Intrum Justitia en dat Translink eerst zaken zelf regelt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen