Klacht OV chipkaart: Al anderhalve week storing van 'uitcheckgemist.nl

G. Rebel

Ik probeer nu al meer dan een week om een gemiste uitcheck te corrigeren. Na invulling van alle gegevens (en dat moet elke keer helemaal opnieuw van voren af aan), krijg ik deze melding:
'Momenteel is er een storing op deze website. Hier wordt aan gewerkt. Probeer het later nog een keer. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice OV-chipkaart.'

De eerste keer denk je: kan gebeuren, is vast over een uurtje opgelost. Maar nu dus al anderhalve week. Het valt me op dat ons gezamenlijke OV er alles aan doet om terugvragen van geld zo moeilijk mogelijk te maken. En ondertussen steeds opgewekt blijven uitstralen dat het allemaal in drie makkelijke stappen geregeld is...

Ik wil dat die site wordt gerepareerd zodat ik geld kan terugvragen! Hoe kan het dat een site anderhalve week niet bereikbaar is?
En als dat dan zo is, waarom verschijnt dat bericht dan pas als je alle gegevens hebt ingevuld? Dat kan dan toch ook op het beginscherm staan?

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?