Klacht OV chipkaart: Automatische incasso lukt niet terwijl ik voldoende saldo op mijn rekening heb

Birten

Mijn kaart wordt automatisch opgeladen vanuit mijn ING bankrekeningnummer. Een paar keer heb ik aanmaning gekregen met een heel zware taal (ik kreeg slechts brief voor aanmaning maar niet voor herinnering) vanwege mislukte incasso. Dit terwijl ik altijd voldoende saldo heb op mijn rekening. Ik heb mijn bank benaderd. Volgens hen is er geen incasso van OV chipkaart geweest.
Vandaag was mijn OV-Cchipkaart geblokkeerd omdat ik een open saldo van € 220,- hebt. OV chipkaart zegt dat zij deze bedrag hebben geincasseerd maar ik weer terug heb geboekt. Dat is volstrekt onzin. Ik heb het niet gedaan. Ik heb mijn bank gebeld. Volgens hen zijn er geen incassos noch terugboekingen zijn op mijn rekening.
Eerder was het probleem mislukte incassos, nu terugboekingen terwijl op mijn rekening niets te zien is. Ik ben ziek iemand. Ik zit niet hele dag achter de PC en kijk niet of OV-chipkaart mijn reiskosten heeft geincasseerd. Help me a.u.b. Ik wordt gek van.

Ik weet niet waar het probleem ligt. Wellicht ligt het Trans Links syteem B.V. waardoor de te betalen bedragen van mijn rekening worden afgeschreven.
Ik wil graag de bewijzen zien van OV-chipkaart dat zij me informeren over de mislukte incassos. Volgens hen worden deze brieven automatisch gemaakt en dat zij geen kopie aan mij geven. Ik ben bang dat dit opnieuw zal gebeuren.
Ik wil graag dat OV-chipkaart mijn excuses aanbiedt en belooft dat dit soort problemen zich in de toekomst nooit meer voordoen

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?