Klacht OV chipkaart: Belachelijke omgang met klanten.

Klachtnummer
# 292527
Gebruiker
N. Honders
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wat een belacheliljk bedrijf zeg. Is er door een mislukte incasso een blokkade, betaal je deze netjes, meer dan een week later 'Ja sorry mevrouw, duurt 3 werkdagen en ja, deze zijn al 2 dagen voorbij, maar dan moet u toch maar eventjes geduld hebben'. Het feit dat ook een abonnement niet meer te gebruiken is en je extra kosten maakt, ja dat is natuurlijk niet hun probleem. En dan nog het mooie verhaal ophangen dat ze er nu niets aan kunnen doen, maar maandag wel. Dat noemen ze daar 'klantenservice'. Dit soort monopolies zouden verboden moeten worden. Misschien dat ze dan wel leren wat service is.

Gewenste oplossing

Dat mijn kaart per direct wordt gedeblokkerd. Dat ik ALLE gemaakte kosten vergoed krijg zonder hiervoor 80 formulieren voor in moet vullen en een excuses van de dame die ik sprak die mij als een kleuter behandelde omdat zij liever niet had dat ik wat zei.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen