Klacht OV chipkaart: bereikbaarheid

Klachtnummer
# 52552
Gebruiker
Fons
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het 0900 nummer van klantenservice is bereikbaar, maar je staat eindeloos, a € 0,10 p.min. in de wachtrij.
Alternatief via 033-4672000 (translink en OV-chipkaart) geeft aan dat ze niet kunnen doorverbinden met klantenservice

Kortom 2 klachten over dezelfde organisatie

Graag advies

Gewenste oplossing

ik wil op een normale, kosteloze wijze contact hebben met klantenservice

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen