Klacht OV chipkaart: Extra afboekingen van het OV-kaart saldo zijn niet zichtbaar cq. worden niet gemeld.

Klachtnummer
# 332239
Gebruiker
A.J. Kerkhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb nu in 1 jaar tijd voor de tweede maal een zeer uitgebreide discussie met hen over onterecht afgeboekte bedragen en een nooit gemaakte "spookreis" in mijn reishistorie.
Men zou in principe elke afboeking van het OV-kaart saldo ergens moeten kunnen zien of via mail moeten melden aan de kaarthouder incl. de reden. Nu zie je niets van een, eventueel latere, extra afboeking van je saldo terwijl het je eigen geld betreft !!!! Bovendien krijg je altijd van hen te horen dat ze niets voor je kunnen doen.

De oplossing

Dat elke afboeking ergens te zien is , b.v. in de reishistorie, of anders gemeld word (eventueel per mail), inclusief reden van de extra afboeking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen