Klacht OV chipkaart: functie geld terug vragen na uitcheck gemist werkt niet, omdat ritprijs niet kan worden bepaald

Klachtnummer
# 361440
Gebruiker
Jelle-91
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een incheck gemist en alle stappen gevolgd om het bedrag terug te krijgen.

na 4 dagen krijg ik de melding dat dit eindelijk kon.
na het invullen van de stations, krijg ik de melding dat de prijs niet kan worden opgehaald....

schijnbaar vind dit gedoe al jaren plaats, aangezien berichten uit 2016 met dezelfde klachten zijn geschreven.

De oplossing

een structurele oplossing van deze functie op de website.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen