Klacht OV chipkaart: Geen geld terug na beeindiging OV Chipkaart

Eric

Ik heb begin augustus mijn verlopen OV chipkaart opgestuurd om mijn tegoed op de pas terug te vragen.
Ik krijg een brief teruggestuurd waarin alleen staat dat mijn pas verlopen is en vernietigd gaat worden. Hierop heb ik een mail gestuurd voor opheldering.
De medewerker van de OV chipkaart geeft aan dat de pas niet binnen een jaar na beëindiging op opgestuurd. Ik zou de OV chipkaart een half jaar te laat hebben opgestuurd. Hier ben ik het niet mee eens. De OV chipkaart heeft niet het recht om mijn pas te vernietigen. Het is niet het eigendom van de OV chipkaart. De OV chipkaart moet mijn OV chipkaart in ieder geval terugsturen.
Waar de klacht hoofdzakelijk om gaat is dat het termijn van 1 jaar nergens terug te vinden is. Ik heb de hele website doorgenomen. Dit moet duidelijk om de website staan, anders heeft het termijn wat de OV chipkaart geen recht.
Het is natuurlijk belachelijk voor een tegoed wat een klant op de kaart heeft gezet, niet terug kan vragen.

Ik ben tevreden als het geld is teruggestort op mijn rekening. Ik

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?