Klacht OV chipkaart: Geld terug van OV kaart met ingebouwde hindernissen.

Klachtnummer
# 162443
Gebruiker
Frings
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door omstandigheden en onkunde staat er veel te veel op mijn ov kaart. Pakweg €80

Waarom kan ik daar niet een wezenlijk deel van terug krijgen (zoveel reis ik niet) zonder de kaart te beëindigen?

Bij minder dan €30 kan ik wel alles terug krijgen maar met €1 Administratiekosten.
Die zijn er toch ook niet als ik er wat op zet?

Bij meer kan dat alleen als de kaart beëindigd wordt.

Als je dan deze algemene klacht indient moeten ze alles van je weten. Gegevens die voor dit probleem niet van belang zijn.

De oplossing

Als je online geld op je kaart kunt zetten, dan moet je het met het zelfde gemak ook weer er van af kunnen halen.
Zonder kosten wel te verstaan.
Het is en blijft mijn geld.
Als ik het alleen kan terug krijgen als ik de kaart beëindig, ben ik duurder uit, want je hebt ooit die kaart weer nodig voor de bus. Dan kost je dat weer €7,50

Dan voor het invullen van een vraag of klacht zou je niet verplicht alle gegevens bekend moeten maken. Gegevens die ze niet nodig hebben, hooguit voor adressen die ze door kunnen verkopen....


Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?