Klacht OV chipkaart: Geld van niet uitgecheckte ritten dat zogenaamd gerestiueerd wordt, verdwijnt in de mist.

# 261980
valendo

Bij niet uitchecken is het mogelijk het teveel betaalde terug te krijgen. Dat gebeurde tot voor kort op de bankrekening, nadat de klacht via internet ingediend. TLS heeft nu het system dat je eerst op internet een formulier moet invullen, dan geeft de computer aan 'gelukte aanvragen'. Daarna moet je naar een oplaadpunt het bedrag zien 'over te boeken'. Als dat gelukt is wil je controleren of het gebeurd is. Dan doe je dan via 'OV reishistorie' op internet. Maar daar ziet ik niet dat mij bevestigd dat het bedrag verrekend. De klacht die hierop indiende bij TLS werd NIETSZEGGEND beantwoord!

Een duidelijke bevestiging dat het teveel betaalde is gerestitueerd, die ook qua financiële mutaties zichtbaar is dat deze in het saldo is verwerkt. Als gepensioneerd boekhouder wil ik een sluitende administratie.

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?