Klacht OV chipkaart: Graag moderne site met bijbehorende afhandeling

Klachtnummer
# 297301
Gebruiker
R. Buitenhek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onduidelijke site: mijn anonieme kaart is verlopen en wil saldo terug. Hoe moeilijk kan dat zijn....kaart opsturen omdat saldo >20 euro is. Portokosten?
Binnen 2 weken saldo retour? OUDERWETS EN RISICO OP VERLIES IN HANDLING!!
Voorts is het onduidelijk wat ik in mijn account heb staan.

De oplossing

Kijk eens in de wereld van snelle service en online afhandeling. Banken doen dat nu al, waarom OV-Chipkaart niet?
Maak eens een vriendelijke site die doet wat verwacht wordt. De bestaande site oogt ouderwets en is dat in de afhandeling ook.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen