Klacht OV chipkaart: Inmiddels 3 weken aan het wachten op een nieuwe kaart

Klachtnummer
# 375225
Gebruiker
C.P. Pielstroom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kaart aangevraagd op 17 juni na verlies.Kosten 11 euro. Het is nu 3 juli en er is nog geen kaart. Na een telefoontje (kwartier wachttijd, vandaar dat ik het de keren hiervoor opgaf) blijkt dat na verzenden, OV Chipkaart geen enkel zicht heeft op waar de kaart is. Wat we kunnen doen, is uw kaart blokkeren en een nieuwe zenden. Dat doen we gratis, nou ja gratis...Dat betekent minimaal nog eens 6 dagen wachten. Je betaalt een vermogen omdat je niet kunt reizen op saldo. OV Chipkaart heeft een nieuw bedrijf dat de kaarten brengt, voor hen waarschijnlijk een goede deal, voor de gebruiker belachelijk. in deze tijd 6 dagen wachten op een vervangende kaart kan echt niet en bij wie declareer ik de extra kosten, de 40% korting die ik nu niet krijg etc etc Geen idee want NS stuurt je naar OV Chipkaart en visa versa. Het helpt ook niet dat het call center in Suriname zit. Jammer dat het allemaal zo goedkoop moet waardoor de klant uiteindelijk meer betaalt. Laat die telefoonactie maar snel doorgaan, zijn we van al dat gedoe af.

Gewenste oplossing

Ik wil niet nog eens 6 dagen wachten op een kaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen