Klacht OV chipkaart: Je wilt een ov-chipkaart vernieuwen maar krijg steeds een melding dat er een technische storing is.

Klachtnummer
# 422437
Gebruiker
Prinses
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Je wordt niet gehoord krijg steeds te horen dat ik de eerste ben die belt en als je vraagt wanneer is het opgelost krijg je te ik ben ook maar in dienst en kan niet zeggen wanneer het is verholpen.

De oplossing

Dat de site beter gaat werken en dat je op een andere manier geholpen kan worden zij bieden niets aan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen