Klacht OV chipkaart: Kan niet uitchecken

Klachtnummer
# 176180
Gebruiker
Judith
Datum
0 reacties

Details

Klacht

28 mei jl. ben ik in Amsterdam geweest. Ingestapt en ingecheckt bij het Rijksmuseum in de tram. Na een paar haltes uitgestapt en vergeten uit te checken.
Ik probeer sindsdien dus online uit te checken... Geen succes. Op mijn transactieoverzicht staat duidelijk dat ik wel ben ingecheckt, maar niet ben uitgecheckt.
Op www.uitcheckgemist.nl staat de incheck nog steeds niet. Klantenservice zegt dat ik tot 62 dagen moet wachten. Belachelijk! Hopen ze zeker dat ik het vergeet en dan hebben ze hoppa weer €4,- verdiend.

Gewenste oplossing

Graag uitchecken!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen