Klacht OV chipkaart: Klantenservice oV-chipkaart neemt ten onrechte mijn verzoek om teruggave van het resterende saldo ni

Klachtnummer
# 347001
Gebruiker
J. Reijnen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor teruggave van saldo op mijn verlopen OV-chipkaart een ingevuld formulier met onbeschadigde chipkaart opgestuurd naar Klantenservice OV-chipkaart Postbus 365, 3800AJ te Amersfoort opgestuurd. Dat kan ook als de kaart langer dan een jaar verlopen is.
De reactie was: Omdat uw OV-chipkaart langer dan een jaar verlopen is, staat deze niet meer in onze administratie. daarnaast is uw kaart fysiek beschadigd waardoor wij de verlopen kaart niet kunnen uitlezen. Dat de kaart vernietigd zou worden was mij bekend. Als dat is gebeurd kan klantenservice OV-chipkaart niet meer bewijzen dat de kaart die ik inzond beschadigd was. en ik natuurlijk niet dat hij onbeschadigd was hoewel ik er een foto van heb.

De oplossing

geef mij mijn resterende saldo of het bedrag dat wordt vermoed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen