Klacht OV chipkaart: Meer begrip voor ouderen in moeilijke situatie.

Klachtnummer
# 273108
Gebruiker
R. Mulder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Namens de vrouw van een alzheimer patiënt een meer dan 3 maanden oude ov kaart, die niet ontvangen is, gevraagd kosteloos opnieuw toe te sturen. €11.00 boete vond ik in dit geval zeer ongepast. Het echtpaar reist door voornoemd probleem helaas zelden. OV uitgebreid toegelicht, maar een harteloos nee. Dat hij zelf de kaart niet controleert mag duidelijk zijn. Dat zijn vrouw gezien de omstandigheden en de opvang van haar man in een gesloten afdeling het niet heeft opgemerkt begrijp ik volledig. De OV organisatie niet. Het bedrag is te overzien. Maar het gebrek aan begrip vind ik ronduit stuitend.
Graag een klantvriendelijke oplossing.

De oplossing

Geen boete en enig begrip.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen