Klacht OV chipkaart: Na anderhalf jaar en de nodige telefoontjes is de automatische afschrijving nog steeds niet geregeld.

Anoniem

Na veel bellen is de automatiche betaling van mijn chipkaart nog niet geregeld. Ik heb al opgestuurd: mijn bankrekening nummer via een speciale brief en een kopie van mijn id kaart. Dit kreeg ik echter retour omdat iets niet goed was ingevuld. Dat heb ik aangepast en retour gestuurd. Na een volgende afschrijving kreeg ik weer een brief dat de automatische incasso opnieuw niet was gelukt. Heb toen zelf, voor de zoveelste keer (!), geld overgemaakt om 2.50 euro boete te voorkomen. Gebeld waarom het niet voor elkaar was, maar volgens een medewerker van jullie kan dit elkaar gekruist hebben. Maar nee, dit is nog vele malen gebeurd! Nu 3 weken geleden alle brieven retour gedaan en nog steeds niets gehoord. Op 22 juni plots een brief met boete.Weer retour gedaan en mijn boosheid nogmaals geuit. En vergeet niet alle telefoongesprekken waarin ik van het kastje naar de muur ben gestuurd. En hoe zo service verlenend bedrijf, merk er niets van! Dus graag per omgaande alles voor elkaar en enige genoegdoening!

Dat het eindelijk geregeld gaat worden en dat ik er geen ergenis meer over hoef te hebben.En zeker 4 vrij reis kaarten!

Wij vinden dat OV chipkaart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over OV chipkaart?